Sykepleier i hjemmesykepleien med gode lønnsvilkår

Er du vår nye kollega? Ved enhet hjemmesykepleien har vi ledig 100% stilling som sykepleier med tiltredelse etter avtale.

Hjemmesykepleien er arbeidsplassen for deg som:
-    ønsker å bruke alle sider av din sykepleierkompetanse
-    ønsker en arbeidshverdag der ingen dager er lik den forrige
-    ønsker å jobbe med et bredt spekter av ulike diagnoser (demens, psykiatri, kreft, palliasjon, diabetes, hjerneslag, lungesykdommer, rehabilitering, ernæringsutfordringer m.m.)
-    liker å møte mange ulike problemstillinger i arbeidshverdagen, både praktiske og mellommenneskelige
-    synes det er spennende å skape relasjoner med pasienter over tid
-    har gode evner til å tilpasse deg ulike mennesker i ulike livssituasjoner
-    liker å samarbeide og jobbe tverrfaglig med flere ulike aktører i kommunen (f.eks. leger, ergoterapeut, tildelingskontoret m.m.) og spesialisthelsetjenesten, i tillegg til dine kollegaer i enheten.
-    ønsker å være et godt tilskudd til vårt gode arbeidsmiljø
-    liker forandringer, da det blant annet jobber med innføring av multidoser og kjernejournal

Enhet hjemmesykepleie yter vedtaksbaserte pleie- og omsorgstjenester. Hjelpen tildeles etter en individuell faglig vurdering av pasienten, hvor det tas hensyn til helse og funksjonsnivå. Vi har fokus på hvordan gi helhetlige tjenester med et mål om at innbyggere skal kunne leve hjemme så lenge som mulig.

Stillingen inngår i den enhver tid gjeldende turnusen. For tiden går sykepleiere todelt turnus (dag- og aften), med 12 timers vakter hver 4.helg. Hjemmesykepleien har årsturnus (neste iverksettes i februar 2025), så her vil det være mulig å komme med ønsker som passer deg og din livssituasjon.

Minstelønn tilsvarende 10 års ansiennitet, kr. 50.000,- i rekruttering-/beholde funksjonstillegg og kr. 25.000,- i funksjonstillegg til de som snakker og forstår samisk språk.

Ta gjerne kontakt med enhetsleder for hjemmesykepleien for en uforpliktende samtale.
Enhetsleder ved hjemmesykepleien Stina Rolstad
e-post: stina.rolstad@karasjok.kommune.no.